♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av my e cool - 10 augusti 2012 15:41

    

AAA!!!!!!!

Av my e cool - 10 augusti 2012 15:29

Moderator BORT!!!

Vem är med miiig?

 

Av my e cool - 10 augusti 2012 15:19

 

 

 

Så klart sa hon ja....

 Jag såg ut så här när jag skrek lite förrvånat 

    

Av my e cool - 10 augusti 2012 15:16

Det här händer ALLT för ofta!

     

Av my e cool - 10 augusti 2012 14:29

Vill du skapa en egen smileys klicka här

Här är min:   

Ska göra fler...

Ps: Ska börja med veckans par, om du är singel elr vill göra ngt specielt för din pojk/flick vän såkan du göra det här! Skriv till mig på "Frågerutan" elr på MovieStarPlanet.se "Mail" Ha en trevlig dag!

Av my e cool - 9 augusti 2012 18:15

För att göra en snygg pil gör så:


 

Välj vilken pill du vill ha, sen klicka på den

Sedan gå längre ner på sidan, kopiera första koden

 

Sedan gå in på din blogg

 

Byt till: HTML-kod

     

Ta bort resten så att det slutar så: "Vad smileysen heter">

Och sedan 'skapa avdelning'


Av my e cool - 7 augusti 2012 09:10

 


Känner Mig lite

 

Av my e cool - 7 augusti 2012 08:34

Det här blir min nya blogg min förra hette: myecoolMSP.dinstudio.se   

Ha så kul medan ni läser!

Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards