♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av my e cool - 21 augusti 2012 17:01

Hej sötnosar!


Idag har jag sett ngt jätte skrämande:


  Man ser ju knappt killen! Wtf?    

Av my e cool - 21 augusti 2012 16:58

Jag är jätte ledsen att jag inte bloggade på så lännge   men som ni vet har ju skolan börjat... skönt att träffa alla sina vänner efter 2 månader :)

Aja nu är jag tbx, fast jag kommer nt kunna blogga varje dag, hoppas ni kikar in ändå!


Puss & Kram/


my e cool


 

Av my e cool - 17 augusti 2012 12:06

Jag har fått många frågor på MSP för att göra fallande objekt, iaf kommer bilderna här:


Klicka här för att komma till sidan.

sedan gå längst ner på sidan och tryck på "Fallande objekt"


Sedan välj vad du ska ha:


  

Ifa du vill ha text som faller ner gå länger ner på sidan



 


Sedan tryck på knappen 

   


Kopiera sedan koden





Sedan gå in på din blogg.

   


Byt till HTML-kod

och skriv namn



 


Sedan "Skapa avdelning"


 


Sen gå till "Ändra placering"



Flytta "Fallande objekt" Längst upp.


 


Nu är du klar!

Av my e cool - 17 augusti 2012 11:47

Hej!

Nu ska jag börja med dagens look, och jag tycker att den här blev sööötast!

Och här kommer den:

 

:'(

Av my e cool - 17 augusti 2012 11:43


Känner lite så:

 


 

Av my e cool - 16 augusti 2012 17:11

Ibland stör jag mig själv på mig eftersom jag skriver "Om du kikade in på min blogg skulle du ha en hjärta av guld"

Ni är ju bääääst ni har redan en hjärta gjord av guld!

xD

Av my e cool - 15 augusti 2012 20:31

Det hände ungefärr för en dag sen... Vad vad det som hände    minns inte... haha xD

Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards