♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av my e cool - 31 oktober 2012 19:05

    har inte råd med något   

xD

Av my e cool - 31 oktober 2012 18:58

Vet att jag inte skulle blööga mer idaa men hadde igt att göra    Hehe men iaf...

Titta vad konstigt!:


    Den byter färg! COOLT O.o

Av my e cool - 31 oktober 2012 16:34

Hej då ska logga ut! Förresten tack igen för mina 33 besökare igår jag bah älskar er   

Av my e cool - 31 oktober 2012 16:12

 

Vad tycks? Snygg va? Eller nt blev ganska nöjd med den ändå!   

Av my e cool - 31 oktober 2012 14:57

   Ska åka till Willis och ICA imorgon hoppas dem finns   

Av my e cool - 31 oktober 2012 14:16

  Gammla ---->   

Nya ---->


Bevis att jag har köpt dem:


  Tack för mig då ♥

Av my e cool - 31 oktober 2012 13:47

  Du ska ge henne autosar o presenter för hon är den allra snällaste! Jaaaag älskar henne! HON ÄR MIN! Ta INTE henne ifrån mig för då. . . för då. . . Då blir jag JÄTTE ledsen. Och jag kommer o slå ner er!   


Förresten HAPPY HALLOWEEN!

O.o

Av my e cool - 31 oktober 2012 09:46

fick 33 besökare igår O.O bevis kommer sen :-\ TACK alla mina fina besökare 33 stycken var det högsta jag fått Cx ska göra någ en ny heder idag :) alltså när jag får tbx laptopen :-| ses sen då :*

Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards