♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av my e cool - 29 oktober 2012 07:34

Jag vet att jag "typ" inte bloggade alls igår... FÖRLÅT! Men jag ska blogga nu!

Av my e cool - 28 oktober 2012 13:34

  (Om ni undrar så JA jag hade gjort en killgubbe!)


Däras dyraste kläder kostar 500 sc och däras biligaste kostar 200 sc! SNÄLLT MSP!

Av my e cool - 27 oktober 2012 12:57

Danskarna får allt mke snabbre än oss titta: så här blir det när man skapar en ny moviestar


                 

x-o 

Av my e cool - 27 oktober 2012 12:38

  Tack för din kommentar : ) Tyävrr är jag inte sju jag är elva och om du inte förstår att jag är det kan du väl sluta läsa min blogg c: MSP är för alla! Vet du typ inte att 18 åriga människor spelar MSP...? Och hur gammal är du då som skriver sådana DUMMA, TRAMSIGA, IDIOTISKA kommentarer, va? Skaffa ett liv! Om du inte tycker om ngt kan du hålla det för dig själv! Okej? Fatta trögt!


( Alla mina SNÄLLA läsare förlår för mitt beteeande c: )

Av my e cool - 27 oktober 2012 12:31

 

Det är nog



. . .








Den!

 

Av my e cool - 27 oktober 2012 12:03

                              


Den stor spänningen... hur hon kommer se ut... Ja hon kommer se ut så här:


  Tack för mig!

Av my e cool - 27 oktober 2012 11:58

Gör så här för att hjälpa mig:


  Logga in på MSP elr skapa en ny användare   

Sedan sök efter mig och sedan klicka på mig:


   sedan tryck på en liten knapp för att hjälpa mig en steg till level 8

 

Av my e cool - 27 oktober 2012 11:51

 

  Klart jag vill gifta mig med dig ;) Nä faktist nt jag har Timmis

Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards