♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under november 2012

D;

Av my e cool - 27 november 2012 18:26

   


F fan asså, saknar den gamla msp :(

Av my e cool - 25 november 2012 12:34

Min snygga heder:

 


Och länken finns här 

Av my e cool - 24 november 2012 18:03

Jag har nt så mkt att blogga om nu för tiden. . . Ska inte blogga på en stund :c Men jag har bloggen kvar om jag skulle ändra mig :') Sista inlägget för en lång tid

Av my e cool - 24 november 2012 17:42

  Jag har faktist kämpat med den, den tog mer en 3 timmar att göra! :'(


  

Tack för en obehaglig känsla, en känsla som uppstår när nån hatar en, tack så mkt! Jag har ju inte gjort dig ett skit! Om du nu inte är star7 elr sötizzenbäst så klart   


Blir riktigt ledsen, så tro inte att jag inte har några känslor, jag är ingen robot som tar emot allt   



Av my e cool - 23 november 2012 17:20

Bli gärna vän med mig på gsm :D

Så ser jag ut:

  Heter: nobb

Av my e cool - 22 november 2012 15:47

 


VÄLJ      

Av my e cool - 21 november 2012 16:08

Nu har jag fått mina vita princess toes  

Fick dem av 1DC idaaaag! 


 

Av my e cool - 20 november 2012 20:34

 


Det är alltså sånna skor:


 

Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards