♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under november 2012

Av my e cool - 6 november 2012 18:28

   


xD Lite trist jag veeet Jag och dog love 2   

Av my e cool - 6 november 2012 17:59

Som rubriken säger. . . jag ska göra en serie. Få se vad ni tycker om den : P En gång om veckan, asså varje vecka kmr jag göra en till. . . ja nu ska jag jobba på herrå    puzzz

Av my e cool - 6 november 2012 17:50












Äkta vänner:

 

                    


idioten:


 



Av my e cool - 6 november 2012 17:26

   Bild på millieez: 


Men jag vet inte riktigt om det är hon det kanske ee hon:

 


Men iaf den vi pratar om eeee den här jäwla idioten:

 



Av my e cool - 6 november 2012 16:55

  Var svårt att välja mellan shopping och chat men valde chat eftersom det är typ där man kan vah vild : P

Av my e cool - 6 november 2012 16:37

 

Av my e cool - 6 november 2012 16:25

 


Fick en varning oc allt är ert fel! Ni valde bananer ist för gurkor   

Neej alltså ville bah skoja med er lite, fick den när jag o anime01 snackade i gallen, vi undrade vad som är bäst, "Bananer VS Gurkor" Och då svarade dem flesta bananer!   Så vi kallade dem bananer. Vet inte riktigt vad vi fick bajsiga ifrån. . . men det var någ för att en tjej som svarade banan mosades av en piano xD Jaja hur som helst så var det dåligt, mitt absolut första varning    Av vansinet kommer det leda mig till graven. . .    kmr resa mig ur graven sen   Jaja inlägget är slut nu!!! SHIT VAD MKE JAG KRIVIT O.O

Av my e cool - 5 november 2012 17:01

  Två likadana hår O.o

Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards