♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under november 2012

Av my e cool - 10 november 2012 20:18

 


Älskareej så ke bby   Kan man få puss tillbaka?   Taaack c':

Av my e cool - 10 november 2012 10:44

 



Hon la upp den på sin blogg, DU ÄR INTE SNYGGARE ÄN MIG! DU LJÖG!



  Dem sakerna som är understrukna vet jag helt säkert att hon nte ee bättre än mig på det ÖwÖ (Förresten säger nt att hon är ful, men jag är snyggare än henne det är det jag säger)

Av my e cool - 10 november 2012 10:23

  Dafuq?

Av my e cool - 9 november 2012 19:45

 


Vad tycks??

Av my e cool - 9 november 2012 18:50

 

Av my e cool - 9 november 2012 18:40

   Mwohahahahha    Nu sa jag köpa hela min önzzke lista xD

Av my e cool - 9 november 2012 18:17

Jag o min kompis busade i mitt rum. . . Vi hade lixom inget att göra... En liten bild:


   Älskar bah animeringen xD Sen körde jag utkläddning   


Det blev lite konstigt :D


 

Av my e cool - 9 november 2012 17:44

Srry att jag nt bloggat idaaa men jag varr hos min bäzza    Hur som helst HEEEJ! Ska man vah lite fjortis nu azzå, ehm tja... Jag har handlat idaaag. Nej skämtar men hade inget att skriva, elr jo förresten när jag vah i husdjurs parken elr vad det nu heter föll en piano på MIIIG! Det var en kille om stog vid mig o hadde en sån animering    HHAHAHHAHAHAHAH C': Så bra humör asså. Men jag tog tvärr ingen bild eftersom, tja jag var hos in bäzza som sagt :D 

Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards