♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under januari 2011

Av my e cool - 1 januari 2011 00:00

Om du vill ha en header/design av mig kontaktar du mig här eller på MSP


Villkor:

 

1. Jag gör inga headers till IRL bloggar!

 

2. Antligen bestämmer du headern eller jag!

 

3. Kunden har alltid rätt xD

 

4. Om du inte blir nöjd med din header får du en gratis

 

5. Allt kostar antligen 1-10 auto eller 1 present, beror på

 

vilken header du väljer

 

6. Jag mst veta din lösenord på bloggen eller din Mejl 

 

för att kunna skicka den!

 

--------------------------------------------------------------

 

  1. Tema-header kostar 1 auto. (T. ex jul tema)

 

 

2. Komplicerad header kostar ca 5 auto (Beror på villken lvl du är i!)


 

 

3. lätt-att-göra header kostar att love ita 5 av mina looks :B

 

 

Det var det då, dem 2 andra headerna var till nåra bloggar c: Nöjda kunder vet ja... 

Tidigare månad - Senare månad
Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards