♥Stanna hur länge du vill♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av my e cool - 25 augusti 2012 13:30

Kanske lite för tidigt men aja här kommer en barbie girl <3


 

Av my e cool - 24 augusti 2012 15:04

Hej Zzzzzööööööttttttiiiiissssssaaaaarrrrr!!!!

Har ni saknat mig? Jasså, inte? Jaja jag bloggar ändå!


Några vet redan att det har kommit nytt diamat shopping här kommer bilderna:


       


Nja vad mer ska man blogga om...   



Av my e cool - 21 augusti 2012 18:14

Ses imr sötizzar!


/

 


Av my e cool - 21 augusti 2012 17:44

Har missat msp stjärnan elr vad jag kllar det :/

Hehe ska bli ändringar!

Här kommer 2 stycken veckans msp stjärnor:


Minny cool


 


melissa melo


 


Av my e cool - 21 augusti 2012 17:32

Jag har gjort en AB och det är kopierat från "look" görning :D Typ jag fattar inte själv vad jag menar men så  ser det ut


Hur mina vänner ser när dem gör en look av mig:


  



Min AB (Please love it!)





Av my e cool - 21 augusti 2012 17:04

Ngn som vet hur man klarar det här?:


  Skriv på mail (msp mail) elr frågerutan, kommentar

Kan man säga så? låter nt klokt O.o

men aja ni får gilla läget :D

Tack att du besökte mig

♥Svarar på frågor♥

40 besvarade frågor

 

♥Jag♥


Jag gör haeders c8

Räknare♥♥♥

prata med datan!

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Omröstning

Ska jag blogga om mitt liv i verkligheten? :3
 Ja :3
 Ditt val :3
 Näh vill se din msp gubbe
 VERKLIGEN INTE!
 Skulle bli kul att lära känna dig :3
 Jag vet inte om jag skulle tycka om det...3:
 man kan ju alltid testa :3
 Sure >8D
 oki :3

Senaste inläggen

Gäst booook


Ovido - Quiz & Flashcards